יום שני, 2 באוגוסט 2010

פולניותתתתת, במלוא הדרן

שתי פולניות ישבו על הטיטניק ושיחקו בקלפים. לפתע התנגשה האוניה בקרחון והחלה לטבוע. התחילה אחת הפולניות לרוץ בהיסטריה ולצעוק. שאלה אותה חברתה: "מה קרה לך?"
השיבה לה הפולניה ההיסטרית: "את לא רואה? הטיטניק טובעת!!!"
"נו, אז מה אכפת לך?" אמרה הפולניה השניה, "זה שלך???"

פולני מביא פרחים ושוקולד לאישתו הפולניה. האישה: "הו! תודה רבה יקירי! ממי זה?"

איך אומרים בפולנית "בן דוד"? "הבן של ההוא שאני לא מדברת איתו..."

חמש נשים פולניות שמעו שיש בסומליה ילדים מסכנים אז הן נסעו לסומליה לבדוק הכצעקתה. כשהגיעו ראו ילדים נורא רזים. אמרו הפולניות: "לא רוצים לאכול? אז לא תקבלו צעצועים..." (תודה לרות)

פולניה אחת התחילה ללמוד אנגלית. שאלו אותה:" למה?" הפולניה: כי שמעתי שבגן עדן מדברים אנגלית. "ואם תגיעי לגהינום?" הפולניה: "אז אין בעיה, פולנית אני יודעת מהבית."

איש אחד התקשר פעם לאימו הפולניה. "מה שלומך, אמא?" שואל האיש. "לא כל כך טוב", עונה האם, "לא אכלתי כבר 38 ימים." "למה?" שואל הבן. נאנחת האם ואומרת: "פשוט לא רציתי שהפה שלי יהיה מלא כשתתקשר..."

מה עושה פולניה כשהיא קמה בבוקר עם מצב רוח טוב? מחכה שזה יעבור.

מה ההבדל בין אמא מרוקאית לאמא פולניה? המרוקאית: "אם לא תאכל אני אהרוג אותך." הפולניה: "אם לא תאכל אני אמות."

למה לבעל של הפולניה מובטח מקום בגן עדן? כי בגהינום הוא כבר היה...

למה יש רק פולניה אחת בגן עדן? כי שתיים זה כבר גהינום

למה הבעל של הפולניה מת לפניה? מרצון.

שוטר שואל מציל פולני: מה עשה המתאבד לאחר שחילצת אותו ממי הנהר? הפולני: הלך ותלה את עצמו על עץ. השוטר: אז למה לא הורדת אותו? הפולני: חשבתי שהוא רוצה להתייבש.

שתי פולניות מדברות ביניהן.
האחת מספרת: "היום הלכתי לספר ואחרי זה קפצתי למעצב שיער. ביקרתי אצל הקוסמטיקאית ובסוף קפצתי לחנות בגדים!"
הפולניה השניה שואלת אותה: "ומה, הכל היה סגור???"

שאלה: "מה רושם פולני בצוואה שלו?"
תשובה: "תסתדרו..."

שתי פולניות מדברות בין עצמן.
האחת אומרת לשניה: "אמרתי לך כבר שאת נראית נפלא היום?"
עונה השניה: "חבל שאני לא יכולה להשיב לך את אותו הדבר."
שואלת הקודמת: "מה, את לא יודעת לשקר כמוני???"

שאלה: "מה עושה פולניה כשהיא עולה לאוטובוס מלא?"
תשובה: "היא נעמדת ליד מישהו שיושב ואומרת 'נו טוב, אז אני אעמוד'..."

שאלה: "איזה רחוב קרוי על שם פולניה?"
תשובה: "קר לי בך..."

שני אנשים מתים ומתייצבים בפני וועדת המיון בשמים.
אומרים לראשון: "אתה אמור ללכת לגהנום אבל בגלל שהיית נשוי לפולניה, לא ניתן לך לעבור גהנום פעמיים, לכן אתה הולך לגן עדן!"
והאיש השמח נכנס בשער גן העדן עם חיוך מאוזן לאוזן.
עוברים לשני אומרים לו: "אתה הולך לגהנום!"
הוא מתלונן ומספר: "אני סבלתי יותר מהקודם, אחרי שהתגרשתי מאישתי הפולניה, התחתנתי עם עוד פולניה! עכשיו אני רוצה ללכת לגן עדן."
אומרים לו: "אנחנו מצטערים, אבל טיפשים לא הולכים לגן עדן..."

שאלה: "מה ההבדל בין פולניה לטרוריסט?"
תשובה: "עם טרוריסט אפשר לנהל משא ומתן..."


שאלה: "למה פולניה רואה סרט כחול עד סופו?"
תשובה: "כי היא מקווה שבסוף הם יתחתנו..."

מהלך החיים של אישה פולניה:
1. חולה
2.  חולה מאוד
3. חולה מאוד מאוד
4. גוססת
5. אלמנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה