יום רביעי, 18 במאי 2011

מקבץ בדיחות על פולניות


 

 זוג פולנים נוסע ברכבת מולם יושב זוג מרוקאי.
המרוקאי מנסה להיות ידידותי ומציע לפולני פרוסת עוגה.
לא תודה, אומר הפולני.
המרוקאי לא מתייאש מציע הפעם גרעינים.
ושוב עונה לו הפולני: לא תודה.
אישתו של הפולני לוחשת לו באזן:
תשמע, זה לא נעים, עם כל הכבוד המרוקאי ניסה להיות
נחמד, תהיה גם אתה נחמד ותציע לו משהו משלנו.
הפולני הנהן, ופנה למרוקאי הצביע עליה ואמר:
זאת אישתי, שולה...
לא תודה... אמר המרוקאי בבהלה

פולני אחד מביא לאישתו פרחים...
או, יקירי איזה הפתעה... ממי הפרחים?

פולני אחד מדבר עם ביתו שעומדת להתחתן ואומר לה: אל תתחתני איתו, הוא נכה, יתום וגם מכוער.
עונה לו הבת: אבא, זה לא משנה לי בכלל איך הוא נראה
ומה יש לו, חשובה לי האהבה.
אומר לה האב: אני לא מדבר על זה, אני חושב שהוא סבל מספיק בחיים...

פולני ניגש לבוס שלו ומבקש לצאת מוקדם כי אישתו רוצה לצאת
לקניות. הבוס של הפולני כעס עליו: כל היום גירבצת, ולא עשית כלום
עכשיו אתה גם רוצה לצאת מוקדם יותר? דע לך שאתה נשאר כאן
לפחות עד תשע בלילה...
תודה רבה לך, אמר הפולני, זה מה שרציתי לשמוע...

למה פולניות אוהבות להיות רופאות שיניים?
כי זה הדבר היחידי שגורם לגברים להסתכל עליהם בעיניים
פקוחות ופה פתוח לרווחה.

פולני אחד מספר לחברו: התוכי שלי מת...
שואל החבר, למה? מזקנה או מחלה?
עונה הפולני, לא מתסכול, מאז שהתחתנתי, הוא לא הצליח
להשחיל מילה.

פולניה אחד באה לרופא ואומרת לו: דוקטור, יש לי כאבים בכל מיני מקומות... אז הרופא אמר לה: אל תלכי למקומות האלו.

פולני אחד, שוכב במיטה גוסס למוות אומר לאישתו: אני מבקש ממך שאחרי מותי תתחתני עם שמוליק.
אבל למה? שואלת האישה, אתה הרי שונא אותו.
שונא אותו? שונא זה לא מילה... השיב הבעל

פולני אחד התחבא מתחת למיטה, ואישתו ניסתה להוציא אותו משם.
צא מתחת למיטה, היא מבקשת ממנו.
הבעל: לא רוצה לצאת, ואני לא יוצא.
הפולניה: אמרתי לך לצאת משם.
הבעל: אני לא יוצא.
הפולניה: בפעם האחרונה, אמרתי לך לצאת משם.
עונה הבעל: אני כאן בעל הבית, אמרתי לא, אז זה יהיה לא!

פולניה אחת מעירה את בעלה באמצע הלילה.
הבעל שואל אותה בבהלה: מה קרה?
אומרת הפולניה: אני פשוט לא מבינה איך אפשר לישון עם משכורת כל כך נמוכה כמו שלך...

פולניה אחת מתלוננת בפני בעלה: רוצים לאנוס אותי.
הבעל: על סמך מה את אומרת דברים כאלו?
הפולניה: על סמך זה שאנסו אותי לפני כמה דקות.
הבעל: אז למה את אומרת רוצים?
הפולניה: כי אם לא היו רוצים לא היו אונסים...

מה ההבדל בין מרוקאי לפולני?
מרוקאי כשהוא הולך, אף פעם לא אומר שלום.
לעומתו הפולני אומר שלום ואף פעם לא הולך...

 

--

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה