יום חמישי, 5 במאי 2011

: מה משותף לרופא ולקפה קג





הרופא והקפה

 

 

אדם בא לרופא ומספר לו:

 "ד"ר , לפני שבועיים אני חוזר הביתה ורואה את אשתי במיטה עם מישהו.

כמעט הרגתי אותם מרוב עצבים,

אבל אשתי אמרה: 'לך למטבח, תשתה קפה, תירגע. זה לא מה שאתה חושב... אבוא להסביר לך מאוחר יותר'.

אחר כך הסבירה:

 'זה החשמלאי, בא ותיקן כמה דברים אז שכבתי איתו. אל תעשה עניין מזה.'

למחרת שוב: אשתי עם גבר אחר במיטה חשבתי שאני הולך להרוג אותם, והיא: 'לך למטבח תשתה קפה, אני כבר אבוא ואסביר'.

הפעם זה היה הצבע , שצבע כמה פינות מלוכלכות בבית והיא שכבה איתו.

למחרת גבר אחר , והלכתי למטבח לשתות קפה, להירגע ,

ולקבל את ההסבר שזה המזגניסט.

ולמחרת, כששתיתי קפה, זה היה האינסטלאטור..."

 

לד"ר נמאס והוא שואל: "הבנתי ! למה אתה מספר לי את כל זה" ?

 

הבחור: "תגיד לי ד"ר, כל כך הרבה קפה , זה בריא ?"
 
 


--

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה