יום שלישי, 21 בדצמבר 2010

בדיחות לא רעות



בחורה מתלוננת לאימא שלה על בעלה: "כבר שתיים
עשרה בלילה והוא לא בבית ,
אני אומרת לך הוא בוגד בי".

מרגיעה אותה האם
"למה את כל כך פסימית ותמיד
רואה שחורות, אולי הוא בסה"כ נדרס !".



אב בא לבנו בערב החתונה ואומר לו: "מזל טוב בני
אני מבטיח שבעתיד תראה את היום הזה כיום
המאושר בחייך ...."
עונה הבן בפליאה: "אבל אני מתחתן רק מחר ."
משיב האב: "אני יודע, לזה בדיוק אני מתכוון ."


תיירת מבקרת ברחבת הכותל בירושלים, היא מסתכלת בעניין על המתרחש
ורואה יהודי קשיש שבדיוק גמר להתפלל מקפל את
הטלית ומתחיל ללכת משם .
היא ניגשת אליו ושואלת "האם אפשר לשוחח איתך ?
היהודי: "בבקשה "
התיירת: "באיזה תכיפות אתה מתפלל ככה כאן ?"
היהודי עונה "כל יום מזה כבר ארבעים שנה ".
העיתונאית: "ולמה אתה מתפלל?"
היהודי: אני מתפלל שהיהודים והפלסטינים יחיו
בשלום בלי ריבים ומלחמות
ושכל הילדים שלנו יגדלו בשובע בשלווה ובביטחון "
העיתונאית: "ממש נהדר, ואיך אתה מרגיש אחרי
שאתה מתפלל ככה כבר ארבעים שנה"
היהודי: "כאילו אני מדבר לקיר "



יום בהיר אחד פונה ילד חרדי לאמו ושואל:
"אמא נכון שאלוהים נותן לנו את המזון?". " נכון " ענתה אמו.
" ונכון שאלוהים שומר עלינו?" "נכון" ענתה אמו.
" ונכון שהחסידה מביאה את הילדים?" "נכון " ענתה אמו.
" אז למה אנחנו מחזיקים את אבא?"

 

 

 

--
בברכה


תגובה 1:

  1. בר אחד שחשק באשת שכנו לא ידע איך להתקרב אליה.
    יום אחד חשב על רעיון. הוא בא לאשתו ואמר לה "מה דעתך שנצא לקטוף זעתר בשדהאולי ניקח איתנו את השכנה כי היא כל הזמן לבד?" האשה הסכימה.
    יצאו השלושה לשדה ובעודם קוטפים זעתר, אמר הבעל לאשתו "תמשיכי את לקטוף, אני והשכנה נעלה על הגבעה לקושש קצת עצים"? האשה הסכימה.
    עלו הגבר והשכנה לראש הגבעה ואז פנה אליה ואמר לה "תשכבי איתי תמורת 100שקלים?"
    "לא" אמרה השכנה."ובעד 500 שקלים?""גם לא" ענתה."ומה עם 1000 שקלים?"
    "לא ולא" ענתה השכנה."טוב, אז 1500 שקלים"
    "בשום פנים ואופן לא, די עם זה".הגבר התעצבן והלך עם האף באדמה, פתאום פגש אותו איש שעבד בשדה ושאל אותו מדוע הוא נראה כה שבו"ז.
    הגבר ענה "אתה רואה את הבחורה הזו שם, היא לא הסכימה לשכב איתי גם תמורת 1500 ש"ח".
    ענה לו איש "למה לך לשלם 1500 ש"ח, יש מישהי למטה שקוטפת זעתר ונותנת ב-50 ש"ח...

    השבמחק