יום רביעי, 12 באוקטובר 2011

פולניה


הניה הפולניה שולחת S.M.S. לחברתה :
"יש לי שתי בשורות , אחת טובה , אחת רעה,
פתאום חיים מת...
חסרה לנו יד לרמי הערב " ....
****************
לאחר מריבה בין הבעל לאישתו הפולניה, צילצלה האישה לאימה ואמרה: "הוא רב איתי שוב, אני עוברת לגור אתך".
האמא: "לא יקירתי, הוא חייב לשלם על טעותו - אני עוברת לגור איתך".

****************

פולני חוזר הביתה מהעבודה ורואה את אישתו הפולנייה מכופפת על הרצפה, עושה ספונג'ה.
בא אליה הפולני, פותח ת'רוכסן, מוריד לה ת'מכנסים ועושה לה את מה שעושה ...
לאחר שסיים שאל אותה: "נו, גמרת?"
ענתה הפולנייה: "לא! עכשיו יש לי את החלונות..."

****************

שוחחתי זה עתה עם חבר המתגורר בפולין.
לדבריו, זה שלושה ימים יורד ברציפות שלג כבד ואשתו אינה עושה דבר לבד מהסתכלות מבעד לחלון.
אם השלג לא יחדל בקרוב – כך אמר – הוא כפי הנראה יצטרך לאפשר לה להכנס הביתה ...

****************

חודשיים לאחר החתונה, מגיע החתן הטרי לביתו ומוצא את אשתו הפולניה עם חיוך רחב. 
'שב,' היא אומרת לו, 'יש לי חדשות טובות.' 
הוא מתיישב, והיא אומרת 'אנחנו הולכים להיות שלושה בבית הזה במקום שניים!' 
בעלה קופץ על רגליו בהתרגשות, מרים אותה באוויר ומחבק אותה בחום. 'אוי בייבי, אני כל כך שמח!' 
'יופי,' אומרת אשתו. 'אמא שלי כל כך תשמח לשמוע את זה כשתגיע לכאן עם הדברים שלה!' ...


--



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה