יום שישי, 18 במרץ 2011

‏ושיהיה לך שבוע טוב ... ‏ומחוייך.

הבעל פונה לאשתו בנשף: ‏תדעי לך, ‏שהמטומטמים הכי גדולים יש להם את הנשים היפות ביותר.
והאישה בחיבוק: ... ‏חנפן שכמותך !


שני גברים נפגשים
גבר א': ‏איך אשתך?
גבר ב': ‏יש כאלה שמרוצים ממנה.


ארבע גברים נפגשים.
גבר א': ‏אני שוכב עם אשתי פעם בחודש.
גבר ב': ‏אני פעמיים בחודש
גבר ג': ‏אני פעם בשבוע
גבר ד': ‏אני פעמיים בשבוע
גבר א' ‏אל גבר ד: ‏מה אתה מדבר, ‏אתה בכלל לא נשוי...!
גבר ד': ‏ח שבתי שמדברים על אשתך...!!!!!!!


הגבר לאשתו: ‏אני אהפוך אותך לאישה המאושרת ביותר בעולם...!
האישה: ‏יופי... ‏נהדר! ‏מתי אתה עוזב?


גבר: ‏חיי כלב, ‏זה מה שיש לי בבית הזה...!
האישה: ‏נכון, ‏אתה ניכנס בנעליים מזוהמות, ‏מזהם את הבית ויושב שם ומחכה שיגישו לך אוכל.


פולניה אומרת לבעלה: " ‏אני רוצה לעשות בנג'‏י ".
"‏בשום פנים ואופן לא!", ‏עונה בעלה. 
שואלת הפולניה : "‏למה לא?". 
עונה הבעל: "‏נראה לך? ‏עד שסוף סוף אני אראה אותך נופלת מגובה 50 ‏מטר , ‏את גם תחזרי?!".


האריה מלך החיות חגג את חתונתו...‏ובחתונה הסתובב לו עכבר שצעק ואיחל לאריה: "‏כל טוב אחי...‏מזל טוב..."
כשראה האריה שהעכבר קרא לו "‏אחי" ‏תפס את העכבר ושאל אותו בכעס:
"‏מי אתה חושב שאתה...? ‏איך יכול להיות שאני האריה מלך החיות אחיך - ‏אתה בסך הכל עכבר..."

ענה לו העכבר: "‏תרגע אחי, ‏גם אני הייתי אריה לפני שהתחתנתי..."



גבר אחד הלך לעבודה. ‏פתאום הוא רואה אישה עם רגליים יפות.
חשב לעצמו: ‏הלוואי שלאשתי היו כאלה רגליים יפות.
כעבור מספר דקות ראה אישה אחרת עם מותניים יפות.
חשב לעצמו: ‏הלוואי שלאשתי היו כאלה מותניים יפות.
לא עברה שעה וראה עוד אישה עם חזה יפה.
חשב לעצמו: ‏הלוואי שלאשתי היה כזה חזה יפה.
וכך הלאה במשך כל היום.
בערב כשחזר הביתה שאלה אותו אשתו:
"‏
איך היה בעבודה?"

הבעל ענה לה:

"‏
כל היום חשבתי עלייך"...

 



   ושיהיה לך שבוע טוב  ... ‏ומחוייך.




-- 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה